Верстання та редизайн сайту Робочий процес
Верстання — це процес створення сайту за допомогою спеціальних мов: HTML — це мова, яка відповідає за структуру і послідовність відображення контенту на сторінці; CSS — мова стилів — визначає зовнішній вигляд сайту (шрифти, колір символів і фону, розміри елементів, фонові зображення, позиціювання елементів, анімаційні ефекти та багато іншого; мова JavaScript вдихає життя у сайт, роблячи його інтерактивним і функціональним (слайдер, складні красиві галереї та ін.).
Якісне верстання має відповідати наступним вимогам:
- Код повинен бути оптимізованим. Зайвий код знижує швидкість завантаження сайту. Погане верстання з неякісним кодом обтяжує сайт, що негативно впливає на швидкість завантаження і коректність відображення сторінок.
- Адаптивне верстання дозволяє показувати контент на пристроях із різними екранами максимально зручно, до того ж, його легко читати.
- Кросбраузерність. Зображення і робота сайту у всіх популярних браузерах має бути ідентичною. Під ідентичністю слід розуміти відсутність похибок верстання і здатність показувати матеріал з однаковим ступенем читабельності.
- Валідність. Правильність написання і використання html коду повинна відповідати стандартам. Валідність коду дуже важлива для забезпечення кросбраузерності, оскільки кожен браузер має свій механізм корекції помилок html-коду.
- Семантичне верстання. Створення веб-сторінок із використанням спеціальних семантичних html-тегів, які визначають чітку роль контенту на сторінці. Семантичні теги — це додаткова інформація для роботів/індексаторів (наприклад, Google), яка допомагає їм краще розуміти структуру сайту, ступінь важливості контенту, визначати, який контент відповідає навігації, контактним даним і т.д. Правильне семантичне верстання є невіддільною частиною SEO-оптимізації сайту.
- Мікророзмітка — розмічення даних на сторінці та сайті, яке допомагає пошуковому боту краще розпізнавати контент на вашому сайті (наприклад, у картці товару інтернет-магазина необхідно розмітити ціну товару, його найменування, опис, зображення, відгуки, рейтинг).
Мікророзмітка дозволяє у пошуковій видачі поліпшити зовнішній вигляд сайту, робить сніпети красивішими, інформативнішими та цікавішими для інтернет-користувачів (сніпет — невеликий інформаційний блок, у якому міститься короткий опис сторінки, виходячи із запиту користувача); посилання на ваш сайт, якими поділилися у соціальних мережах, також змінюються, стають більш інформативними та привабливими, у такий спосіб збільшуючи кількість переходів на сайт: підтягується відповідне зображення, назва сторінки, автор і т.п.
Таким чином, мікророзмітка дозволяє не тільки пошуковому боту краще розуміти інформацію на вашому сайті, але і сприяє збільшенню числа відвідувачів сайту, трафіку, CTR (показника КЕП) вашого сайту і, як наслідок, збільшенню збуту інтернет-магазину.
У зв'язку з цим верстання є одним із головних етапів створення сайту!
Редизайн сайту
Причини та необхідність редизайну сайту
Час іде, і все розвивається, змінюється і, відповідно, застаріває. Тим паче, коли мова йде про сферу інформаційних технологій та інтернет. Конкуренція, бажання бути кращими, не відставати від інших спонукає інтернет і його користувачів розвивати нові технології!
У зв'язку з цим ваш сайт необхідно підтримувати та розвивати. У середовищі конкуренції він повинен бути актуально технологічним, зрозумілим, зручним і привабливим для нових користувачів і клієнтів, а головне — для пошукових систем, оскільки саме вони дозволяють користувачам знайти потрібну інформацію максимально швидко. Усі компанії, що не відстають від життя, кожні 2-5 років здійснюють редизайн своїх сайтів.
Редизайн сайту — це модернізація, яка передбачає зміни візуальної частини сайту, не зачіпаючи його ядро і бази даних.
Головні цілі редизайну — показати актуальну діяльність компанії, удосконалити й оновити самопрезентацію продукту, поліпшити та підвищити взаємодію з користувачем, пошуковою системою, виділитися на тлі конкурентів.
Редизайн буває:
- Візуальний. Оновлення гами кольорів сайту, заміна зображень на більш якісні та сучасні, додавання анімаційних ефектів (а також видалення старих, що заважають роботі та неактуальних). Фактично дизайн не зміниться, але сайт виглядатиме сучасним і привабливим у порівнянні з конкурентами.
- Функціональний. Зміни, спрямовані на оптимізацію пошуку інформації відвідувачем на сайті — редагування навігації, пунктів меню, рубрик, фільтрів, додавання і зміна функціональності (заміна кошика, слайдера й інших функціональних блоків). Модернізація сайту для оптимального перегляду на телефонах і планшетах — впровадження адаптивного верстання.
- Технічний. Удосконалення програмного коду, сео-оптимізація. Дії, спрямовані на збільшення швидкості завантаження сторінки та вивід сайту на перші позиції у пошукових системах.
- Повний. Включає візуальний, функціональний і технічний.
Коли необхідно здійснити редизайн сайту:
- Дані пошукової оптимізації свідчать про низьку швидкість завантаження сторінок.
- Перехід на нову систему управління контентом (CMS).
- Дані аналітики показують зниження конверсії (сайт став менш цікавим відвідувачам і на нього витрачають менше часу).
- Сайт виглядає застарілим, програє конкурентам, помітні помилки верстання сторінок через зміну стандартів інтернету.
- Розширення і зміна сфери діяльності компанії, оновлення продукту.
- Вихід компанії на новий ринок, зміна або розширення цільової аудиторії.
- Поява нової продукції, яку необхідно презентувати на сайті особливим чином.
Що входить у редизайн?
Залежно від поставлених замовником завдань, модернізація сайту може включати:
- Редизайн логотипу (виконується, якщо логотип виглядає застарілим, незручний у використанні, у разі зміни продукту або компанії).
- Зміна оформлення, шрифтів, стилю, колірної гами (відповідно до сучасних тенденцій, індивідуальний особливий дизайн, оформлення відповідно до нового логотипу).
- Додавання/редагування контенту (видалення застарілих рубрик, статей і розділів, заміна зображень на більш актуальні, сучасні та якісні; оновлення текстового наповнення). Видалення неактуального контенту дозволяє прискорити завантаження сторінок, що схвалюється пошуковими системами.
- Впровадження анімованих ефектів і трендова візуалізація (дозволяє створити відчуття взаємодії, якщо її правильно використовувати, добре впливає на конверсію).
Опрацювання та вичищення HTML-коду, використання сучасних технологій верстання (важливо для пошукового просування). - Підвищення комфортності сайту для користувача (зручне меню, навігація по сайту, пошукові фільтри, можливість орієнтуватися інтуїтивно).
Етапи роботи під час редизайну
- Розробка концепції. На цьому етапі аналізуються сайти конкурентів. Проводиться аналіз самого сайту, визначається, які елементи на сайті необхідно оновити, які — видалити. Опрацьовується функціональна частина. Складається план змін, спрямованих на удосконалення сайту, щоб він став максимально зручним і зрозумілим користувачам.
- Виконання редизайну і супутніх робіт.
- Перевірка і тестування. Сайт тестується після змін, перевіряється його працездатність, зручність, відсутність помилок.
Наша студія із задоволенням візьметься за новий проект або допоможе вашому старому сайту стати знову найпривабливішим, найзручнішим і найсучаснішим!